:: Навігація ::

:: Контакти ::

» Випускники кафедри ЕКММ
МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ СВІТ

Давид Шевченко

Випускник кафедри ЕКММ зі спеціальності «Економічна кібернетика» (2015 рік випуску):


«В кінці четвертого курсу, після місячного стажування, мене прийняли в компанію Сан ІнБев Україна на посаду ІТ-спеціаліста. На цій позиції я брав активну участь в безлічі проектів компанії, зокрема, працював з іноземними клієнтами. Понад рік виконував обов'язки заступника керівника відділу, але вирішив спробувати свої сили в іншій компанії. Наразі продовжую кар'єру в ІТ-компанії Ciklum, де займаюся відвантаженням контенту світовим інтернет майданчикам» Додамо, що Давид, не тільки фахівець, який володіє необхідними навичками для успішної кар'єри в IT- бізнесі, але і шалено позитивна і талановита людина, що довів беручи участь в конкурсі Містер ХПІ 2013

Педуненко Юлія

Випускница кафедри ЕКММ зі спеціальності «Економічна кібернетика» (2013 рік випуску).


Починала свою кар'єру після закінчення магістратури за спеціальністю «Економічна кібернетика» в 2013 в компанії «Сан ІнБев Україна» в якості молодшого спеціаліста ООК (фахівець по роботі зі звітністю). У 2014 р стала фахівцем ООК КА LC у відділі обслуговування клієнтів Росії. Займалася створення замовлень ключових клієнтів в системі 1С, перевіркою внесених замовлень, постійними комунікації з клієнтами і відділом продажів. Потім займалася плануванням дистрибуції заводу в Омську. За цей період Юлею була розроблена ефективна схема по роботі з критичною продукцією на Омському заводі, реалізований проект по зниженню пікових відвантажень у вихідні дні, що дозволяє уникнути ризиків в пошуку транспорту, а також навантаження на склад. «Наразі маю сімейне хобі, яке приносить постійний дохід. Крім цього проходжу серію тренінгів, які дозволяють розвивати навички лідера і ораторське мистецтво, щоб в найближчому майбутньому претендувати на посаду керівника або менеджера компанії «Сан ІнБев Україна»

Катерина Чкалова

Закінчила магістратуру за фахом «Економічна кібернетика» на кафедрі економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ «ХПІ» в 2014 р


Під час навчання в магістратурі в НТУ «ХПІ» пройшла стажування у відділі Казначейства в «Філіп Морріс Україна» на протязі шести місяців, 1,5 року працювала в САН ІнБев Україна у відділі «Дебіторської і кредиторської заборгованості» в Харкові. Освоювала тонкощі фінансового аналізу Після отримання диплома вирішила продовжити навчання за кордоном і вступила до магістратури в Берлінську Школу фінансів і права. Через рік лекцій отримала місце інтерна в General Electric Healthcare в Мюнхені в відділі Комерційних фінансів протягом шести місяців «На даний момент працюю в Мюнхені в компанії« Tyco Electronics у відділі«Фінансового аналізу».

Микола Кретинін

Випускник кафедри ЕКММ зі спеціальності «Економічна кібернетика» (2015 рік випуску)


«Моя кар'єра почалася з того, що стажується в компанії Ab-InBev. Мій перший керівник займалася питаннями оптимізації бізнес-процесів і їй були потрібні співробітники, які б писали невеликі програми на VBA для автоматизації рутинної діяльності фахівців. Пройшовши стажування, я зарекомендував себе, як хорошого фахівця, після чого мені запропонували роботу. До того моменту часу я ще був студентом 4 курсу, але мені дозволили відвідувати університет в робочий час, з подальшим відпрацюванням пропущених годин Сама робота в себе включала написання програм для автоматичного створення і відправки листів, формування різних звітів, написання скриптів для внесення інформації в базу даних / автоматизації роботи з сайтами, оптимізація самих активностей (за рахунок зміни порядку дій, стандартизації робочих файлів і т.д. ) За підсумками першого року роботи ми змогли заощадити для компанії час, еквівалентну роботі 28 співробітників. Це, звичайно, не означало, що ми «звільнили» 28 чоловік, але це дозволило вирішити питання переробок, виходу на роботу в незручний час, або дало можливість перерозподілити співробітників на виконання інших завдань. Разом я пропрацював в цій компанії більше 2,5 років, на посаді фахівця з автоматизації бізнес-процесів. У зв'язку з бажанням рухатися далі, я прийняв рішення покинути це місце роботи і приєднатися до нового проекту в іншій компанії. Даний проект пов'язаний з наданням інформації (і відповідної її адаптацією) для ряду зарубіжних сайтів. Були потрібні фахівці з будь-яким досвідом програмування (для коректного написання запитів до бази даних), знанням сучасної техніки (щоб розуміти предметну область) і відповідним рівнем англійської мови. Даний напрямок у нас тільки починав формуватися, і мені пощастило долучитися до цього проекту ще на початковій стадії.
На даний момент я є одним з керівників, виконую обов'язки сервісного експерта з технічних питань. На фото Я і моя команда »

Кролевецька Юлія

Випускниця кафедри ЕКММ НТУ «ХПІ» за спеціальністю «Маркетинг». (2016 рік випуску)


Починала свою кар'єру маркетологом в компанії «Фрунзе-Авто». Зараз працює у відділі маркетингу компанії «Теплі моря», яка займається виробництвом і імпортом солоно-сушених морепродуктів.

- Якими були Ваші очікування від спеціальності під час вступу і здійснилися вони безпосередньо на практиці?

Здійснилися повною мірою. Хотілося працювати в окремому кабінеті і розробляти маркетингові програми. Однак, робота маркетолога з одного боку - це творчість, з іншого - кропітка діяльність, яка вимагає уваги, оскільки маєш справу з плануванням і звітністю. P.S. (більшинсть отчетів без АВС - аналіза не обійтись)

- Ви вже змогли добитися певних професійних успіхів - які якості та навички потрібно розвивати для цього?

Розвивати в собі можна абсолютно будь-які якості та навички. Різниця полягає лише в тому, що кого-то домагається успіху швидше. Якщо ти впевнений і відчуваєш, що це твоє, то йди до своєї мети. Головне розуміти, що власною працею і зусиллями можна досягти результату і досягти поставлених цілей.

- Яких помилок варто здійснювати, будучи студентом, щоб благополучно працевлаштуватися і успішно працювати в сфері маркетингу?

Не будьте ліниві і повільні. Я впевнена, що кожен роботодавець у сфері маркетингу шукає амбітного, цілеспрямованого співробітника зі «свіжим» поглядом і вмінням самостійно приймати рішення

Шпилька Мар’яна

Випускниця кафедри ЕКММ НТУ «ХПІ» за спеціальністю «Маркетинг». (2010 рік випуску)


У житті завжди є місце для мрії! Мрії як магніт. Вони притягують все, що може допомогти їх виконанню. Але, шлях до мрії не так простий, як здається. Працюйте над собою! Нікому мрія не дається просто так. Люди роками йдуть до мети!

Так поступово крок за кроком йшла до своєї мрії наша випускниця - маркетолог Мар'яна Шпилька. І сьогодні у неї є її дітище - власна лінія одягу. Хочеться побажати Мар'яні успішного просування колекції на ринку, і сподіваємося, що в цьому їй допоможе її перша професія маркетолога

<

Таня Вовк

Випускник кафедри ЕКММ зі спеціальності «Маркетинг» (2014 рік випуску):

Працює в компанії Nestle. Компания Nestle є лідером з виробництва продуктів харчування в Україні і давнім партером кафедри ЕКММ в процесі проходження практики та подальшого працевлаштування наших віпускників.

- Що стосується моєї кар'єри, після двох років роботи спеціалістом з оптимізації виробництва в компанії Nestle, проявивши себе в даній області і розкривши свій потенціал на цьому рівні, пройшла конкурс на посаду керівника і з 2015 року очолюю відділ оптимізації виробництва. Робота в сфері оптимізації дуже цікава, вимагає постійного розвитку та вдосконалення отриманих навичок. Втім, як в будь-який інший сфері діяльності. Після декрету планую продовжувати свій розвиток в даному напрямкку і рухатися далі по кар'єрних сходах.


:: Новини ::


[ Інші новини ]


   

© 2005 - 2016 Кафедра ЕКММ Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
Всі права захищено
Розробка: Андрій Клименко, Павло Кузнєцов